Autor: Istinomer

Novi Sad
11.01.2022.
20:16 > 20:34
Cilj nam je da 1. marta pustimo saobraćaj na brzoj pruzi od Beograda do Novog Sada, izjavio je 18. decembra ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović.
  • Pajalica

    13.01.2022 15:55
    Biće pruga...
    ...samo se malo igramo izbora pa pljujemo po njoj ;)
  • Boki

    13.01.2022 09:16
    Nije pruga staza u snegu ispred kuce oa da se jednom lopatom zavrsi. Promenite ugao posmatranja i nemojte samo da se bavite kritizerstvom vec dajte malo realnog. Niste prugu pominjali od 2000-te do sada pa se pitam zasto. Pozdrav i budimo realni
  • Nemanja

    12.01.2022 12:12
    @@aga

    Ili da Srbiju izvedemo odavde, može i tako...
  • @aga

    12.01.2022 11:32
    auh
    pa dokle više jadnici , pa šta bi hteli hejteri , kako udovoljiti lenštinama ccc! živela Srbija, hejtere bi trebalo nekako izvesti iz Srbije platili bi dobre subvencije , ali ko bi njih hteo ...
  • ZarJe Bitno

    12.01.2022 11:04
    Super
    Obećanja su vam super, evo suze radosnice jedna drugu stižu!
    Do tada, mi ćemo biti strpljivi i vozati se naokolo po gradu da bi prošli s jedne na drugu stranu istog, a kada skrenemo u Jaše Tomića, od Kisačke do Jovana Hranilovića, kao po lenijama da vozimo!!! Verujem da je i u Kini, cilj, za vreme izvođenja radova, što više blata na saobraćajnice naneti.....
  • @ Kostunica

    12.01.2022 09:51
    fino veliš
    a možda je preplaćena baš zato što nije ni pravljena za ove pruge, već recimo za obb, pa je samo malo modifikovana, dorađena po guštu domaćih rasipnika da bi stigla brže-bolje, eto ti cene. Ko je još video da se samo jedan ponuđač javi na tender i da se voz napravi za očas, najčešće se godinama razvuku i opravke, jer na železnici je sve čekanje; čeka se ova opravka, pa ona opravka, nema delova, pa vozovi stoje, jer para nema. Nekom je bilo jako važno da i pre nego što pruga proradi ima voz da čeka u nekom budžaku da se završi pruga, pitam se zašto.
  • mali djokica

    12.01.2022 08:57
    tuga mi je velika što nema voza na dve magistralne linije
    . Istambul + Sofija + ( Niš + Beograd + Novi Sad + Subotica + Budimpešta ... i dalje
    . Atina + Saloniki + Skoplje + ( Niš + .... kao gore
    /
    sav prevoz robe se prebacio na kamione
    . ovaj prevoz robe VIŠE nikada se neće vratiti na prugu
    . i pruga se neće isplatiti
    A
    sav prevoz putnika se prebaci na automobile i autobuse
    . i pruga se neće isplatiti
    /
    NEGO ima 10 godina da sam čitao da su na prugu prebacili
    . i deo TRAMVAJA za prevoza putnika ,
    . tako da tramvaj izlazi na prugu i ulazi u grad ( NEMA PRESEDANJA )
    . u nemačkoj pokrajini Rajnland-Pfalc
    . ovakvom prevzu NE SMETA magla + poledica + nemaš problema sa parkiranjem automobila
  • Dragan

    12.01.2022 08:37
    Ah
    E moj Marko pričaš gluposti.Vojvodina nikad nije bila,a daće Bog i nikad neće biti u Srbiji.U Kraljevini Jugoslaviji po popisu iz tridesetih godina na oblasti koja se sad zove Vojvodina bilo je za 1,3% više Nemaca nego srba(Srba 30%).Nemci su bez suda proterani i to će kad tad morati biti ispravljeno.Kao što je Hrvatska morala vratiti imovinu italijanskim i mađarskim vojnicima.
  • Kostunica

    12.01.2022 08:31
    Prosta racunica:

    Garnitura je placena 22 mln EUR (bar 2 puta vise nego sto treba) a karta ce kostati 10 EUR. Voz prima 300 putnika, to je u slucaju popunjenog voza bruto 3000 EUR. Ako nikakvih troskova ne bi bilo, potrebno je 7000 voznji da se garnitura isplati. Kazu da ce biti tri puta dnevno sto mu dodje 7 godina da garnitura otplati sebe bez ikakvih troskova. Gde su troskovi, plate, odrzavanje,...
    Potpuno besmisleno, voz nikada nece biti pun, cena od od 10 EUR je visoka, velike gubitke ludacke napredne politike ce platiti gradjani Srbije. O kreditu da i ne govorim.
    Jedino moze biti isplativ teretni saobracaj a za to nisu potrebne pruge za 200 km/h, obicno se teret u Evropi prevozi brzinama do 120 km/h.
  • ???

    12.01.2022 06:08
    ?
    Da li je brzi voz pogodno sredstvo, ako neko mora hitno da beži iz zemlje?
  • zlo

    12.01.2022 05:38
    lopovi
    Pitajte ljude koji zive u Golubincima,pored Stare Pazove,sta misle o naprednoj pruzi.
  • Iggy

    12.01.2022 00:52
    Ahaaa
    Hoce malo sutra...jedino ako Mona zasuce rukave i pomogne zutacima,obećanje ludom radovanje...
  • Marko

    11.01.2022 22:35
    Transferi
    Ruku na srce, Vojvodina jeste zapuštena. Isto tako mislim da oni koji se bore za nju (autonomaši) ne bi trebalo više da se "bore" i da bi bilo najbolje da se pojave neki drugi, iskreni ljudi i partije.
    Bio sam ove zime "ispod" Beograda i zbilja se iznenadio putnom infrastrukturom. Na stranu ravnomeran razvoj, ovo se pretvorilo kao i u Americi po pitanju rasne i rodne ravnopravnosti - u još veću neravnopravnost, samo u obrnutom smeru. U odnosu na taj deo Srbije, Vojvodina/Sever Srbije/štagod se raspada i to literalno. Siđete sa autoputa NS-SU i vozite se kočijaškim putevima. U Kikindi i Somboru je putna infrastruktura kao u 17. veku, a u Zrenjaninu ljudi nemaju pijuću vodu niti zatvorenu autobusku stanicu. Tj. imali su je, ali nemaju dovoljno novca za održavanje, pa se po ovoj temperaturi autobusi čekaju samo na otvorenom. Malo nije fer. Srbin sam i na to ponosan, ali nije u redu toliko zapostavljati Sever zemlje. Svi ponavljaju parole "gde je naš novac" i na pričanju sve ostane. Baš mi je krivo. Ovo je i naša zemlja (Vojvodina je Srbija, žao mi je autonomaši) i mi na Severu nismo ništa manje Srbi od ostatka države, pa da uvek prioriteti budu "nerazvijeniji" delovi zemlje.
    Lično mi ne treba politička autonomija, niti zastave Vojvodine, ali treba novac koji se stvori ovde, jer smo osiromašili zbog toliko transfera. Izgleda jedino mi treba da plaćamo da bismo bili dovoljno Srbi, iako su neke porodice odavde položile više kostiju za ovu zemlju nego one iz "prioritetnijih" delova
  • Lala

    11.01.2022 22:13
    ?
    Čisto sumnjam da će nadvožnjak u Kisačkoj biti i u aprilu gotov. Možda i puste vozove,ali do Petrovaradina,a i to je pitanje. Živi bili pa vidili.
  • Alisa

    11.01.2022 22:02
    Lepo
    Imacemo brzi voz ali cemo se dooobro namuciti da kinezima vratimo dug...
  • Gloginje

    11.01.2022 22:01
    Ajmo sada pitanja
    Zasto ste im dali minimalno vreme rada 12h? Zasto ne govorite Srbiji da voz u stanicu Novi Sad nece moci brze od 20km/h? Zasto ne kazete da voz nece ici brze od 160 km/h? Zasto ne kazete da ce to trajati samo par meseci posle toga 120 km/h? I poslednje i najvaznije KOGA VI LAZETE??? Ima nas dosta koji znamo sta radite sa prugom... Stalno me iznenadjujete iz dana u dan... Sto rece neko "Takmice se ko ce vecu glupost da napravi"...
  • Neko ko radi na tome

    11.01.2022 21:48
    Radi se
    Pritisak je veliki od strane države, jako im je stalo da bude pre izbora. Radi se u tri smene, mnogo podizvođača je ubačeno i opet je realizacija na dugom štapu. Možda taj predizborni voz i prođe nekako, ali redovan saobraćaj neće moći bar još dva meseca, jer treba to sve istestirati, ne treba se igrati sa bezbednošću saobraćaja.
  • СТАНДАРД

    11.01.2022 21:27
    Ја се питам да ли они који су пројектовали брзу пругу знају колико је растојање између пруге и резервоара нафте или бензина. Како ће проћи поред складишта нафте у Сремским Карловцима.
    Нека неко објасни господи из власти да је рестојање по важећем стандарду 65 м што значи да треба порушити све резервоаре.
    Ако се пита бивша министарка грађевине и саобраћаја резервоари ће проћи као ХРАСТ СТАР 400 година.
  • Dejan

    11.01.2022 21:22
    Ccc
    Zovite pogacara da kad krenu ti vozici,da ih zaustavi sa njegovom čaušadi
  • Dule

    11.01.2022 21:21
    Zemlja debila i kriminalaca

    Ali zato 100 eurića ležu na račun.
  • Rođa

    11.01.2022 20:40
    Znaju
    Al' što znaju da obećaju....

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna